7 Lokakuu 2019

Julkaistu Tiedotteet ja uutiset kategoriassa Ihmiset

Hanna Puittinen, Neste

Neste Oyj, Lehdistötiedote, 7.10.2019 klo 11

Nesteen sisäisen tarkastuksen johtajaksi on nimitetty oikeustieteen kandidaatti, MBA Hanna Puittinen. Sisäisen tarkastuksen keskeisenä tehtävänä on sisäisen valvonnan, riskienhallinnan sekä ohjaus- ja hallintojärjestelmien arviointi Nesteen yksiköissä, toiminnoissa ja prosesseissa säännöllisesti.

Hanna siirtyy sisäisen tarkastuksen johtajaksi yhtiön lakitoiminnoista, jossa hän on toiminut Chief Compliance Officerina. Hän aloittaa tehtävässään 7.10.2019 ja raportoi suoraan hallituksen tarkastusvaliokunnalle ja hallinnollisesti toimitusjohtaja Peter Vanackerille.

Susanna Sieppi
Viestintäjohtaja (vt.)

Liite: kuva Hanna Puittisesta

Lisätietoja: Hannele Jakosuo-Jansson, henkilöstö-, HSSEQ ja hankintajohtaja. Yhteydenotot Nesteen mediapuhelimeen puh. 050 458 5076 / media@neste.com (arkisin 8.30-16.00).

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Autamme asiakkaitamme pienentämään ilmastopäästöjä monipuolisella uusiutuvien tuotteiden valikoimalla. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2018 Nesteen liikevaihto oli 14,9 miljardia euroa. Vuonna 2019 sijoituimme kolmanneksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla. Lisätietoa: neste.com

Attachments: