29 Joulukuu 2017

Neste Oyj - Johdon liiketoimet, Jakosuo-Jansson

Neste Oyj Johdon liiketoimet 29.12.2017 klo 11.30
Neste Oyj - Johdon liiketoimet, Jakosuo-Jansson ____________________________________________
Ilmoitusvelvollinen Nimi: Jansson-Jakosuo, Hannele Asema: Muu ylin johto Liikkeeseenlaskija: Neste Oyj LEI: 5493009GY1X8GQ66AM14
Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS Viitenumero: 5493009GY1X8GQ66AM14_20171229092353_2 ____________________________________________
Liiketoimen päivämäärä: 2017-12-28 Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL) Instrumenttityyppi: OSAKE ISIN: FI0009013296 Liiketoimen luonne: LUOVUTUS

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot (1): Volyymi: 1 201 Yksikköhinta: 54 EUR (2): Volyymi: 227 Yksikköhinta: 54 EUR (3): Volyymi: 91 Yksikköhinta: 54 EUR (4): Volyymi: 1 481 Yksikköhinta: 54 EUR (5): Volyymi: 36 Yksikköhinta: 54 EUR (6): Volyymi: 1 964 Yksikköhinta: 54 EUR
Liiketoimien yhdistetyt tiedot (6): Volyymi: 5 000 Keskihinta: 54 EUR
Lisätietoja antaa: Christian Ståhlberg, Lakiasiainjohtaja, Neste, puh. 010 458 4251   Neste lyhyesti
Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) luo vastuullisia vaihtoehtoja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin.  Voimme auttaa asiakkaitamme pienentämään hiilijalanjälkeään kaikkialla maailmassa laadukkailla ja vähäpäästöisillä uusiutuvilla tuotteilla ja korkealaatuisilla öljytuotteilla, jotka voidaan yhdistää räätälöidyiksi palveluratkaisuiksi. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lentämiseen ja muoviteollisuuteen. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2016 Nesteen liikevaihto oli 11,7 miljardia euroa ja olimme edelleen mukana 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 listalla. Lue lisää:neste.com