15 Maaliskuu 2018

Neste Oyj:n osakepalkkiojärjestelmän mukainen omien osakkeiden luovutus

15.3.2018 klo 9.00

Neste Oyj:n osakepalkkiojärjestelmän mukainen omien osakkeiden luovutus

Neste Oyj on luovuttanut 15.3.2018 yhteensä 39 883 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta vastikkeetta osakepalkkiojärjestelmään 2013 kuuluville avainhenkilöille osakepalkkiojärjestelmän ehtojen mukaisesti.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu yhtiökokouksen 1.4.2015 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Ohjelmassa palkkionsaajina on 81 yhtiön johtoon ja henkilöstöön kuuluvaa henkilöä.

Luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 573 662 omaa osaketta.

Osakepalkkiojärjestelmästä on tiedotettu 14.12.2012 annetulla pörssitiedotteella.

viestintäjohtaja

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Autamme asiakkaitamme pienentämään ilmastopäästöjä monipuolisella uusiutuvien tuotteiden valikoimalla. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2017 Nesteen liikevaihto oli 13,2 miljardia euroa. Vuonna 2018 sijoituimme toiseksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla. Lisätietoa: neste.com