19 Joulukuu 2018

MOL Operator Championship -kilpailu pelattiin NAPCON Games Distiller -koulutuspelillä

Neste Oyj Uutinen 19.12.2018

MOL Group järjesti Operator Championship -kilpailun NAPCON Games Distiller -koulutuspelillä viiden MOL-jalostamon ja petrokemian laitoksen välillä syksyllä 2018. Jokainen tuotantolaitos oli edustettuna kun useampi joukkue kilpaili semifinaaleissa. Kilpailun finaali järjestettiin joulukuussa Battaring radalla, Szazhalombatassa, Unkarissa.

NAPCON-pelit täydentävät hyvin luokkahuone- ja simulaattorikoulutusta osana NAPCONin lanseeraamaa digitaalista oppimispolkua.

"Mielestäni operaattorit ovat tuotantolaitoksen tärkeimpiä työntekijöitä. Tarvitsemme lahjakkaita ja hyvin koulutettuja operaattoreita takaamaan turvallisen ja tehokkaan tuotannon. Operaattorit ovat todella motivoituneita pelaamaan tätä koulutuspeliä ja haluaisivat jatkaa koulutusta niiden avulla", sanoo osaamisen kehittämisen vanhempi asiantuntija Kornel Csernik MOL Groupista.

"On hienoa huomata, kuinka vakavasti MOL suhtautuu osaamisen kehittämiseen ja ottaa uusia digitaalisia koulutustapoja käyttöönsä. Olemme hyvin tyytyväisiä operaattoreilta ja kouluttajilta saatuun hyvään palautteeseen siitä, miten tehokasta koulutus voi olla NAPCON Games Distiller -koulutuspelien avulla", sanoo Jyri Lindholm, tuotehallintajohtaja, NAPCON, Neste Engineering Solutions.

Finaali oli jännittävä ja kilpailu erittäin tiukka lahjakkaiden operaattoreiden välillä. Jännitys ja keskittyminen tuntuivat ilmassa tiukan finaalipäivän tiimellyksessä. Finaalissa pelattiin viisi kierrosta ja jokainen joukkueen jäsen pelasi yhden tehtävän jokaisella kierroksella. Pelaajien yhteenlasketut pisteet määrittelivät kierroksen pisteet. Voittajaksi selviytyi eniten kierrosvoittoja haalinut Slovnaft. INA Sisak sijoittui toiseksi ja MOL kolmanneksi.

Lisätietoja NAPCON-tuotteista, jotka tekevät tuotannosta, logistiikasta, datan raportoinnista ja analysoinnista sekä koulutuksesta tehokkaampaa osoitteessa www.napconsuite.com.

Lisätietoja: Joanna Viileinen, viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija, NAPCON, Neste Engineering Solutions Oy, joanna.viileinen(at)neste.com, puh. 050 458 9557

MOL Group lyhyesti

MOL Group on johtava keski-ja itäeurooppalainen integroitu öljy- ja kaasualan yritys, jonka päätoimisto on Budapestissa, Unkarissa. Yrityksellä on toimintaa yli 30:ssä maassa ja se työllistää 26 000 työntekijää maailmanlaajuisesti. MOL-yhtymän tutkimus- ja tuotantotoiminnoilla on yli 80 vuoden kokemus hiilivetyalalta. Lisätietoja: https://molgroup.info/en/

Neste Engineering Solutions lyhyesti