10 Huhtikuu 2018

NAPCON-pelituotevalikoimaan uusi NAPCON Games Furnace -koulutuspeli operaattoreille

Neste Oyj Lehdistötiedote 10.4.2019 klo 10.00

Neste Engineering Solutionsin kehittämä tuoteryhmä NAPCON tarjoaa ratkaisuja tuotannon ja logistiikan optimointiin, prosessitiedon raportointiin ja analysointiin sekä prosessiteollisuuden operaattoreiden koulutukseen.

NAPCON Games Furnace on uusi lisäys lisenssiperusteiseen NAPCON Games -pelivalikoimaan. Netissä pelattava koulutuspeli on suunnattu operaattoreille ja muille prosessiteollisuuden ammattilaisille, jotka voivat hioa ja testata taitojaan teollisen uunin käytössä missä ja milloin vain.

NAPCON on muuttanut operaattorikoulutusta dynaamisilla operaattorisimulaattoreillaan ja lanseerasi viime syksynä prosessiteollisuudelle suunnatun operaattorien koulutuspelin ensimmäisenä maailmassa. NAPCON Gamesin pelillistävät koulutustyökalut voidaan yhdistää perinteisten koulutustapojen kanssa parhaan lopputuloksen saamiseksi ja oppimisen tehostamiseksi.

"Meillä on useita asiakkaita, jotka ovat ottamassa operaattoreiden koulutukseensa mukaan NAPCON Games -pelejä. Olemme saaneet palautetta, että koulutuspelit ovat hieno tapa kouluttaa etenkin nuorempaa sukupolvea ja auttavat rekrytoimaan uusia operaattoreita", sanoo Mika Neffling, myyntipäällikkö, NAPCON Games, Neste Engineering Solutions.

NAPCON Games Furnace -koulutuspelissä on useita huolella suunniteltuja toimintoja. Oppiminen pelin avulla on interaktiivista, mukaansatempaavaa ja hauskaa, mikä tekee oppimisesta erittäin tehokasta.

Edistynyt pisteytysjärjestelmä ja jatkuva palaute tarjoavat operaattoreille mahdollisuuden seurata edistymistään ja huomata kehittymisalueensa. Pisteytysjärjestelmä antaa myös kouluttajalle mahdollisuuden huomata kehittymistarpeet ja suunnitella koulutusta niiden mukaan. Pelin modulaarinen rakenne mahdollistaa parhaan mahdollisen oppimispolun eritasoisille oppijoille. Näin koulutukset pysyvät sopivan haastavina ja operaattorit saavat suorittaa eritasoisia tehtäviä.

"NAPCON Games Furnace -koulutuspeli tarjoaa turvallisen ja mielekkään tavan kouluttaa operaattoreita kustannustehokkaasti realistisilla häiriötilanteilla. Tämä on ainoa peli, jota suosittelemme pelaamaan työajalla", kertoo Tuomo Eskola, tuotepäällikkö, NAPCON Games, Neste Engineering Solutions.

Lisätietoja NAPCON tuotteista, jotka tekevät tuotannosta, logistiikasta, datan raportoinnista ja analysoinnista sekä koulutuksesta tehokkaampaa löytyy sivulta www.napconsuite.com.

Viestintäjohtaja

Lisätietoja: Joanna Viileinen, viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija, NAPCON, Neste Engineering Solutions Oy, puh. 050 458 9557, joanna.viileinen(at)neste.com.

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Autamme asiakkaitamme pienentämään ilmastopäästöjä monipuolisella uusiutuvien tuotteiden valikoimalla. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2017 Nesteen liikevaihto oli 13,2 miljardia euroa. Vuonna 2018 sijoituimme toiseksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla. Lisätietoa: www.neste.com.

NAPCON-ratkaisut lyhyesti

Neste Engineering Solutionsin kehittämät NAPCON-ratkaisut tarjoavat laajan valikoiman kehittyneitä optimointisovelluksia tuotannon tehostamiseen. Tuotteemme perustuvat laajaan prosessiteknologian asiantuntemukseemme ja nykyaikaiseen sovellussuunnitteluun. NAPCON sisältää ratkaisuja tuotannon, laadun ja liiketoiminnan optimointiin sekä turvallisuuden ja energiatehokkuuden lisäämiseen. Tuotteemme tehostavat myös tuotantologistiikkaa, tiedonhallintaa ja vähentävät ympäristövaikutuksia. NAPCON tarjoaa myös uusia tapoja operaattorien koulutukseen simulaattoreiden ja pelien avulla. www.napconsuite.com