3 Kesäkuu 2019

Nesteen urakoitsijoiden turvallisuuspalkinto vuonna 2018 Bilfinger Industrial Services Nederlandille

Julkaistu Tiedotteet ja uutiset kategoriassa Ihmiset

Neste Oyj, Lehdistötiedote, 3.6.2019 klo 15.30

Neste jakaa vuosittain turvallisuuspalkinnon urakoitsijalle, joka on kehittänyt turvallisuuskäytäntöjä, huolehtinut toimintansa turvallisuudesta ja suorittanut työt laadukkaasti ja turvallisesti.

Tänä vuonna palkinto myönnettiin Bilfinger Industrial Services Nederland B.V:lle, joka on edistänyt positiivista turvallisuuskulttuuria koko organisaatiossaan ja täyttänyt turvallisuusvaatimukset toiminnassaan erinomaisesti.

“Turvallisuus on meille äärimmäisen tärkeää, ja olemme asettaneet ihmisten hyvinvoinnin ja turvallisuuden toimintamme keskiöön. Tämän vuoksi seuraamme turvallisuuden kehittymistä samalla tarkkuudella kuin talouslukujakin. Turvallisuuspalkinnolla haluamme kiinnittää huomiota erityisen hyviin turvallisuustuloksiin ja kannustaa urakoitsijoita kehittämään toimintaansa niin, että voimme ehkäistä tapaturmat ja poikkeamat kokonaan. Olemme hyvin tyytyväisiä, että meillä on vastuullisia urakoitsijoita, kuten Bilfinger Industrial Services Nederland. He varmistavat kanssamme, että kaikki pääsevät jokaisen työpäivän jälkeen terveinä kotiin”, sanoo Nesteen toimitusjohtaja Peter Vanacker.

Turvallisuuspalkinto jaetaan tänä vuonna viidettä kertaa turvallisuuskäytännöissään ansioituneelle urakoitsijalle. Bilfinger Industrial Services Nederland on toimittanut Nesteelle toimivia palveluita ilman ainuttakaan loukkaantumista tai poikkeamaa. Yhtiö on erikoistunut rakennusteline-, eristys- ja maalaustöihin Nesteen Rotterdamin jalostamolla. Bilfinger Industrial Services Nederland on edistänyt positiivista turvallisuuskulttuuria organisaatiossaan panostamalla koko henkilökunnan kattavaan turvallisuuskoulutukseen ja Nesteen Turvallisuuden pääsääntöjen seurantaan. Yhtiön turvallisuusluvut ovat näin erinomaisella tasolla.

Lisätietoja:

Ari Palmroos, turvallisuusjohtaja, Neste, puh. 010 458 0639, ari.palmroos(at)neste.com

Jari Mäntylä, hankintajohtaja, Neste, puh. 010 458 2697

Norbert Denninghoff, HSEQ päällikkö, Neste Rotterdam, puh. +31 (0)181 354 102, norbert.denninghoff(at)neste.com

Jeroen van der Drift, Manager Operations, Bilfinger Industrial Services, +31 (0)6 13756580, jeroen.van.der.drift(at)bis-is.com

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Autamme asiakkaitamme pienentämään ilmastopäästöjä monipuolisella uusiutuvien tuotteiden valikoimalla. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2018 Nesteen liikevaihto oli 14,9 miljardia euroa. Vuonna 2019 sijoituimme kolmanneksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla. Lisätietoa: neste.com